10 Ağustos 2012 Cuma

kent bayram şekeri reklamı

Bu reklamı izlerken tüylerim diken diken oluyor; bir hoş oluyorum ağlamalı yani. Aslında çok güzel duygusal bir reklam olmuş.Ama ben reklamdaki çelişkiye takıldım. Mehmet dede şirin mi şirin nur yüzlü bir dede. Nasıl olur da evlatları, torunları ıpıssız dağ başında O'nu yalnız bırakırlar!!!Açıkcası reklamı ilk izlediğimde reklam bende bayramdan bayrama yaşlı dedelerine(babalarına) ziyarete gelmiş hayırsız evlatlar izlenimi oluşturdu. Hayır bayram için ziyaretine gelen torunları, çocukları da çok iyi, tatlı insanlara benziyor.Hiç biri dememiş mi ki gel beraber yaşayalı diye? Görüldüğü bu çelişkiye bir anlam veremedim. Neyse bir reklam sonuçta bu kadar ayrıntı düşünememiş olabilirler dimi ... Yaklaşık bir hafta sonra Şeker Bayramı. Bizde bu bayram yaşlılarımızı yalnız bırakmayalım . Onların ziyaretlerine gidip ellerinden öpelim, gönüllerini alalım..

2 yorum:

  1. biliyor musun bu reklamı gözlerim dolu dolu izledim .bayramdan önce ben de paylaşayım demiştim, sen daha hızlı davranmışsın :)

    reklam deyip geçilmiyor işte. bir reklam daha vardır ki onda da çok gözlerim dolar benim. anneler günü reklamı. bak hatta bulayım da linkini paylaşayım seninle dur.

    http://www.youtube.com/watch?v=hgCpz7tJpd8&feature=player_embedded#!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım zahmet edip linki yollamışsın:)

    Annelerin hakkı ödenmez gerçekten, bizim için bizden daha çok endişeleniyorlar.Allah başımızdan eksik etmesin hiçbirini...

    YanıtlaSil